Saturday, February 24, 2007

Προτάσεις

Στα 52 μου προστέθηκε και άλλη μιά τρέλλα(δεν με φτάναν όσες είχα τρομάρα μου) .Να γίνω φωτογράφος!!!!!!!!!!!!!Προσπαθώ να βγάλω με την κάμερα μια φωτο με βομβίνους (για να την προσθέσω στο blog) που βόσκουν κοντά στο σπίτι και αυτοί δεν κάθονται σε ένα μέρος.Μόλις πάει η κάμερα να νεττάρει πετάνε αυτοί και ξανά πάλι κηνυγητό,κοιτάζοντας ταυτόχρονα και γύρω-γύρω μη τυχόν και με βλέπει κανένας και πεί τί κανει στα λουλούδια ο τρελλός με την κάμερα, και ξανα πάλι ο Μάρκος να κατεβάζει kajdijliaxxx.Σκέφτηκα λοιπόν ότι φταίει η κάμερα που δεν νεττάρει γρήγορα και πρέπει να πάρω μιά φωτογραφική μηχανή digital μιά και επιτέλους ύστερα από 9 μήνες που έχω να πληρωθώ (ευτυχώς που βοήθησαν την κατάσταση κάποιοι πραγματικά φίλοι)ήρθε το ερμο χαρτάκι για να πάρω την σύνταξη και όλα τα αναδρομικά.Θα ήθελα λοιπόν όσοι ασχολούνται με το άθλημα να προτείνουν τί "ράτσα" να πάρω διαθέτω γύρω στα 1000€ σαν δώρο στον Μάρκο ύστερα από το μεγάλο λούκι που πέρασα.

6 comments:

Anonymous said...

Στα 52 και συνταξιούχος...Τυχεράκια!
Ο Κώστας από το bees.gr είναι ο ειδικός να σου δώσει συμβουλή για φωτο-μηχανή..Κοίτα τις δικές του. Καταπληκτικές!

Anonymous said...

Είναι γεγονός ότι ηλικιακά αν το δείς είμαι τυχερός.Δουλεύω όμως από 12 ετών σπούδασα δουλεύοντας το πρωί και το βράδυ διάφορα σχολεία,όχι όπως τώρα που κατά πλειοψηφία στους φοιτητές στέλνει ο μπαμπάς.Από 24 χρονών κάνω 2 και μερικές φορές έκανα και 3 δουλιές για να τα βγάλω πέρα και να ζώ άνετα την οικογένειά μου γιατί όπως θα ξέρεις οι μισθοί των υπαλήλων είναι χαμηλοί και με 3 παιδιά δουλεύοντας ένα άτομο στην οικογένεια είναι κοματάκι δύσκολο.Τώρα θα ασχοληθώ με τα μελίσσια μου πρώτα όμως από όλα να έχω υγεία.Ευχαριστώ για την συμμετοχήσου στο log.

zepos said...

Γεια σου Μάρκο..
Χάρηκα που βρήκα το μπλοκ σου..Ευκαιρία για μας τους ερασιτέχνες να μαθαίνουμα από παθιασμένους μελισσοκόμους.. Ειδικά εσύ που είσαι και γείτονας..
Καλή συνέχεια

Beekeeper said...

Tωρα το ξερω οτι ακουγομαι αισχρος να σκεφτομαι τη συνταξα απο τα 32 μου αλλα κι εμενα καπως μου γυαλισε το 52 και συνταξη...

Μαρκο, τι μηχανη εχεις τώρα?

Anonymous said...

Kώστα τις φωτο τις έχω τραβήξει απο μιά sony κάμερα που έχω με memory stik και με το κινητό μου!!!.dslr δεν έχω αγοράσει.Εχω μιά pentax και μια futsi με φιλμ παλιές αλλά αξιόλογες.Εχεις ακούσει το-εκει που είσαι ήμουνα και εκεί που είμαι θά έρθεις-αναφέρομαι μόνο στη σύνταξη.Καλή η σύνταξη αλλά τα νιάτα καλύτερα.Μιά φίλη έλεγε το ρητό-ου γαρ έρχετε μόνον.Λοιπόν όταν δούλευα προλάβαινα εκτός από τις 2 δουλιές να φυτεύω τα ζαρζαβατικά του σπιτιού ντομάτες αγγούρια μελιτζάνες πιπεριές πατάτες και τις μελισσές μου και τώρα που έχω μόνο τις μέλισσες και το κτήμα δεν προλαβαίνω.

Beekeeper said...

Ok το επιασια :D