Wednesday, May 2, 2007

Μυρμήκια

Οταν πρωτοξεκίνησα την μελισσοκομία ένα από τα πολλά προβλήματα που έπρεπε να αντιμετωπίσω ήταν και αυτό των μυρμηγκιών.Εφτιαχνα σιρόπι για να ταίσω τις μέλισσες μαζεύονταν,έφτιαχνα ζαχαροζύμαρο τα ίδια τρυγούσα το λίγο μέλι πάλι τα ίδια.Μου είπαν για το μαλάθειο αλλά ρίχνοντάς το έξω από την αποθήκη το έπαιρνε ο αέρας.Ρίχνοντας στις τρύπες της μυρμηγκοφωλιάς ανοιγαν άλλη πιό πέρα.Είχα απελπιστεί μέχρι που κάποιος φίλος και όχι μελισσοκόμος μου είπε το μυστικό και δεν έχω στην αποθήκη μου ούτε ένα μυρμήγκι.Γ Ρ Α Σ Σ Ο αυτό είναι.Σε όλα μου τα μηχανήματα (μελιτοεξαγωγέας πάγκος απολεπισμού βαρέλια μελιού κλπ)στα πόδια κοντά στο πάτωμα έβαλα γράσσο καθώς και στην είσοδο της αποθήκης έκανα ένα λούκι στο τσιμέντο με φάρδος 1cm και μήκος όσο είναι η πόρτα το γέμισα με γράσσο και από τότε ησύχασα.Ούτε ο αέρας ούτε βροχή δεν φεύγει με τίποτα.Παρατήρησα οτι μόλις τα μυρμήγκια πλησιάσουν κοντά γυρίζουν και φεύγουν μάλλον επειδή κολλησαν όσα προσπάθησαν να περάσουν.Δεν είναι βλαβερό δοκιμάστε το.

No comments: