Sunday, July 1, 2007

O...Διαμαντής


Το Σαββάτο πρωΐ-πρωΐ νάμαστε με τον Χάρη (ο μεσαίος γιός μου)στο μελισσοκομείο του Χοχλακά να δούμε αν πάθαμε ζημιά από τον καύσονα.Ευτυχώς λίγη ζημιά σε πληθυσμό αλλά πολύ σε μέλια αφού όπως ξανάγραψα χάθηκαν οι συλλέκτριες και τσουρουφλίστηκε το θυμάρι.Μόλις ανέβηκε λίγο ο ήλιος αρχίσαμε να ιδρώνουμε και αποφασίσαμε οτι ήταν ώρα για διάλημα.Στα 100 μ.είναι μια πηγή που πάνε τα ζώα για νερό και είπαμε να πάμε να πιούμε και εμείς.Σκύβω και πίνω το ίδιο και ο Χάρης.Προσπάθησα να ανάψω τσιγάρο και μόλις έβαλα το χέρι μου για να απανεμίσω και να ανάψει ο αναπτήρας, σκύβοντας και κοιτώντας κάτω τί να δώ;δίπλα από εκεί που ακουμπήσαμε τα χερια για να πιούμε νερό ένα φίδι που δεν έχω ξαναδεί όμοιό του εδώ στην Πάρο.Γύρω στους 60-70 πόντους κατάμαυρο με κάτι άσπρες πιτσιλιές αραιά και πού στο σώμα του.Το είδα επειδή κουνήθηκε γιατί δεν το ξεχώριζες από ένα μαυρόκλαδο που είναι γεμάτος ο τόπος.Δεν ξέρω αν έχει δηλητήριο ή όχι πάντως κατατρόμαξα.Η φωτο δεν είναι ποιοτικά καλή αλλά το τράβηξα την στιγμή που ανέβαινε ανάμεσα στα βράχια(βάλε και την τρομάρα μαζί)

4 comments:

zepos said...

Καλημέρα
Εάν είχε "κερατάκι" στη μύτη ήταν μαύρη οχιά (vipera ammodytes). Εχουμε και εδώ, αν και είναι σπάνια η μαύρη. Εχω δεί όμως σε βράχια και κοντά σε νερά που την στήνει για να πιάσει σαυράδες.. Είναι επικίνδυνο φίδι και θέλει προσοχή..

μελονικος said...

Να πιει νερό να δροσερέψει ήθελε το ζωντανό.
Στη ζέστη πού ‘κανε αυτές τις μέρες τι άλλο να γυρεύει κανείς.
Κ’ίσως να τρόμαξε πιο πολύ από ‘σας

chaniabee said...

Νομίζω ότι ήταν βόας ή κροταλίας . μοιάζει και λίγο με ανακοντα ! πάντως και μαύρη οχιά να είναι εγώ ούτε την Φώτο δεν θέλω να κοιτάζω !!!στην προηγούμενη μου ζωή θα είχα πεθάνει σίγουρα από φίδι !!!!!

chaniabee said...

Νομίζω ότι ήταν βόας ή κροταλίας . μοιάζει και λίγο με ανακοντα ! πάντως και μαύρη οχιά να είναι εγώ ούτε την Φώτο δεν θέλω να κοιτάζω !!!στην προηγούμενη μου ζωή θα είχα πεθάνει σίγουρα από φίδι !!!!!