Tuesday, August 3, 2010

Eπίσκεψη

Την περασμένη εβδομάδα μου έστειλε mail ο κ.Κατσανάκης Δημήτρης δημοσιογράφος από το Μελισσοκομικό βήμα και μου ζήτησε όταν κατεβεί στην Πάρο για διακοπές να συναντηθούμε και να μιλήσουμε για την μελισσοκομεία στα ξερά κυκλαδωνήσια.Την Παρασκευή έγινε η συνάντηση στο σπίτι μου και είπαμε για τα προβλήματα που υπάρχουν και που κυρίως είναι το ότι το νησί είναι κατά 95% ιδιόκτητο(ίσως και παραπάνω),η κύρια ανθοφορία είναι μία (θυμάρι),η ανομβρία που γονατίζει τα μελίσσια την Άνοιξη,για τα υπόλοιπα προϊόντα της μέλισσας και την διάθεσή τους και πολλά άλλα που γράφονται αλλά και πολλά που δεν γράφονται.Πήγαμε στο ψηλό μελισσοκομείο στα μεταλεία και έφριξε από τον δρόμο(ας τον πούμε) τράβηξε φοβερές φωτό με τις πανάκριβες φωτογραφικές μηχανές του.Ήταν τυχερός γιατί σε κάποια στιγμή αποθανάτισε εναν "ληστή" να ρουφά τον αιμολεμφο μιας μέλισσας που είχε πιάσει.Εύχομαι να μεταφέρει τα όσα είπαμε γύρω από την δύσκολη κυκλαδίτικη μελισσοκομεία για να μάθουν και άλλοι στεριανοί συνάδελφοι πόσο δύσκολα εξασκείται και για τον λόγο αυτόν το κυκλαδίτικο μέλι είναι ακριβό.

7 comments:

Λίτσα Καρανίκα said...

Καλημέρα! Ωραία, θα περιμενουμε το νεο τευχος του Μελισσοκομικου Βήματος! Καλο υπολοιπο Καλοκαιρι!

evangelos naxios said...

Kαλημερα,αδελφε μου μ'εσφυξε η ψυχη μου.

Υ.Γ Φετος δεν θα κατεβω στο νησι,παντρεβω την κορη μου 22 Αυγουστου.

evangelos naxios said...

μερικες φορες διαβαζω τα γραφομενα μου και βλεπω την αφηρημαδα μου...συγνωμη.

Beekeeper said...

εν αναμονη του τευχους λοιπόν. Ο Λαμπρος στην σκυρο μου έλεγε κάποτε πως ούτε μελισσια δεν μπορει να αγορασει. Το πλοιο εκει δένει κατι περίεργες ώρες πραγμα που σημαίνει οτι πρεπει να έχει κλειστες τις μέλισσες πολυ παραπανω απο 24 ωρες για να μπορεσει να τις μεταφέρει. Καθε τόπος με τις δυσκολίες του αλλα ειδικα στα νησια ειναι γεγονός οτι η κατασταση ειναι τραγκικη. Κανετε ωραία μελια ομως ρε φιλε :)

markos aliprantis said...

Δεν ξέρω σε ποιό τεύχος θα το βάλει τελικά.

Exagono said...

Μπραβο Μαρκο.Αντε και στους New York Times.

Anestis Ketsetzidis said...

Μάρκο
μάλλον θα προλάβω και θα κάνω εγώ πρώτος το ρεπορτάζ για τα μελίσσια σου.
Και σε ανώτερα φίλε μου.