Wednesday, September 22, 2010

Τώρα στο τέλος




Τώρα που η εποχή των σκούρκων τελειώνει και που συνήθως είναι μέχρι τις 15-20 το Οκτώβρη έκαναν έντονη την παρουσία τους στα μελισσοκομεία.Προχτές έβαλα σε ένα καπάκι από 15κιλο μπογιάς κόλλα και καναδυό σαρδέλες και ώσπου να πείς "κύμινο"κικκίνησε το καπάκι.Σήμερα κατά τις 11 η ώρα με πήρε τλφ ένας φίλος μηχανικός σκαφών και μου είπε οτι έβγαλε από ένα σκάφος μια ολόκληρη φωλιά.Δεν έχασα καιρό και πήγα να την βγάλω φωτό.Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν οι προνύμφες,τεράστιες όπως θα δείτε και στις φωτο.Περιτό να σας πώ οτι τις ψέκασε με τετραχλώριο και ήταν σαν μαστουρωμένες.Εντύπωση μου έκανε το μέγεθος και η διαφορά χρώματος της βασίλησσας ΄που ήταν πιό ανοιχτόχρωμη.Πρώτη φορά έπεσα σε κάτι τέτοιο γιατί συνήθως τις καταστρέφω είτε ρίχνοντάς τους διάφορα εντομοκτόνα στην τρύπα που βγαίνουν είτε βενζίνα και ψοφάνε.

2 comments:

Beekeeper said...

εμενα αυτο που με ειχει ετνυπωσιάσει στη φωλια ηταν ο θορυβος που έκαναν οι πεινασμενες προνύμφες. Ειχε ζωντανες? το ακουσες αυτο? πως τριβουν τα σαγονια τους "στη χάρτινη" κερήθρα?

http://blo.gr/2p0

εγω παντα έχω μεγαλυτερη ζημια στον υμηττο τετοια εποχη παντως. Μαλιστα εβγαλα το σκ ενα σε δραση

Θεοδόσης Κατσαρός said...

Φαντάξου όλες αυτές του χρόνου μάνες.
Ερώτηση. Τα αυγά στα τοιχώματα τα γεννάνε?
Αυτές βαρρόα ασκοσφαιρα συψιγωνία τίποτα δεν τις κολλά?
Άλλους εχθρού απ τον άνθρωπο δεν έχουν?
Εδώ σε μας σπάνια συναντάς . Μόνο μικρό σφηκάκι έχουμε αλλά ούτε θέλουμε να μας στείλετε.