Wednesday, April 3, 2013

Σμάρι σε σωλήνα

Παραμονή της 25ης Μαρτίου και είμαι στο μελισσοκομείο(πού αλλού;).Κτυπάει το τλφ και είναι ο φίλος μου ο Χασάπης και μου λέει οτι ένα σμάρι έχει "πιάσει" πίσω απ' το φούρνο του Ραγκούση.Τον ρωτάω αν είναι μεγάλο και αξίζει να αφήσω την δουλιά μου και μου λέει είναι τεράστιο.Κατεβαίνω απ'το Μαράθι στο σπίτι για να πάρω τα έξτρα εργαλεία.
Συναντιόμαστε και με τον Ανέστη (ξέρετε αυτόν με τις φοβερές εκπλήξεις που μου την έφερε πάλι φέτος)και μου λέει θα έρθω παρέα Τελικά το σμάρι ήταν 6-7 τελάρα αλλά τελικά δεν ήταν έξω αλλά...μέσα σε σωλήνα εξαερισμού σε μαγαζί.Φωτορεπόρτερ ΑΝΕΣΤΗΣ ΚΕΤΣΕΤΖΙΔΗΣ.


Αυτό το εύκολο κομάτι.

Τα δύσκολα τελείωσαν.

8 comments:

andreas said...

τελικά πώς το πιάσατε;βάζοντας λίγες παλιές κηρήθρες το σμήνος έρχεται;ρωτάω γιατί έχω βάλει στο μάτι ένα μεγάλο σμήνος σε μια ελιά...

Koutsoukos Kostas said...

Αρχίσατε??? Kαλορίζικο. Βλέπω κάτι video του εξωτερικού και παίζει πολυ ηλεκτρική σκούπα πάντως. Δεν ξέρω τι πατέντα της κάνουν και δεν σκοτώνει τις μέλισσες αλλα μιλάμε το δουλεύουν πολύ. (για τα πολυ δύσκολα το λεω και βασικα για αυτά που έχουν ήδη χτίσει)

Ανδρέα δεν έχεις χρόνο να το βάζεις στο μάτι και να το σκεφτεσαι. Πηγαινε πιαστο γιατί το χασες!

andreas said...

Ναι!Αλλά πώς;
πού είναι μέσα στην ελιά...;
το δέντρο έχει μία μόνο τρύπα και αυτή χρησιμοποιεί το μελίσσι για είσοδο-έξοδο.

Θεοδόσης Κατσαρός said...

Καλορίζικο.
Περίμενα την ανάρτηση απ τον Ανέστη.
Εδώ έκανα σεφτέ στις 15 Μαρτίου φέτος [ρεκόρ για την περιοχή μου καταρρίπτοντας το παλαιότερο 24 Μαρτίου]
Εδώ φέτος αν τα μελίσσια έβρισκαν λίγα μέλια νωρίτερα θα είχαν πιάσει όλα τα κλαριά .Τις τελευταίες μέρες άρχισαν και χορταίνουν και κάτι πάει να περισσέψει και αμέσως άρχισαν να ταΐζουν βασιλοκέλια.

Μαρία said...

Μπράβο,Μάρκο...Καλορίζικο το νέο μελισσάκι...

Koutsoukos Kostas said...

Aντρέα αν είναι μέσα στην ελία έχει ήδη φωλιάσει και πας σε άλλα επίπεδα. Είσαι σιγουρος οτι είναι φετεινό? ο οικοδεσπότης του blog είναι πιο μάχημος. Ίσως σε κατατοπίσει καλύτερα.

Anestis Ketsetzidis said...

Φίλοι το''μάζεμα''του σμήνους δεν ήταν εντυπωσιακό,εντυπωσιακός ήταν ό τρόπος που ανέβηκε και κατέβηκε απο την ταράτσα ο Μάρκος.
Υπάρχουν κι άλλες πολλές εντυπωσιακές φώτο στο αρχείο.

Δημήτρης said...

Καλορίζικο!!!Περιμένουμε να δούμε ολόκληρο το φωτορεπορτάζ.Ε,Ανέστη;