Thursday, May 1, 2008

Καθυστερημένα




Υστερα από κάμποσες μέρες απουσίας μου απ΄το pc λογω ανωτέρας βίας αποφάσισα να επανέλθω και να γράψω κάποιες σκέψεις μου.Από τον Ιανουάριο είχα γράψει οτι φέτος θα είναι δύσκολη χρονιά λόγω αφεσμών.Έλα μου όμως που δεν είναι μόνο αυτό!!!.Από ένα δυόροφο μελίσσι στην αρχή της Άνοιξης χάλασα την μάνα γιατί ήταν παλιά(μπλέ χρώμα)και γέννούσε αραιά.Το μελίσσι ήταν σε 10άρα κυψέλη για το μάζεμα γύρης με πάνω από 10 τελάρα γόνο.Αφού έφτιαξε βασιλοκέλια κράτησα τα δυό καλύτερα και το άφησα στην ησυχία του για να βγεί η καινούργια μάνα να γονιμοποιηθεί και θα το άνοιγα αφού πέρναγε κάμποσος καιρός.Το άνοιξα πρίν το Πάσχα και το αποτέλεσμα ήταν να έχει γίνει αρρενοτόκο!!!!!.Το πιό πιθανό είναι να μπέρδεψα τις ημερομηνίες και να πέρασε αρκετός καιρός.Φαίνεται ότι βγήκε η πρώτη μάνα χάλασε το άλλο βασιλοκελί έφυγε για να γονιμοποιηθεί και για κάποιο λόγο δεν ξαναγύρισε.Είναι δε άγριο όσο δεν το περίμενα.Τώρα πρέπει να το τινάξω και όχι τίποτε άλλο με έχει πιάσει επικονδυλίτιδα στο δεξί χέρι και πονάει με το παραμικρό βάρος που σηκώνω.Από ότι βλέπω αν συνεχίσει έτσι και με τις τελευταίες βροχούλες που έκανε θα πάει καλά το θυμάρι(να μήν το γρουσουζέψω όπως την περασμένη χρονιά).Έχει ανοίξει και η ρίγανη που την δουλεύουν σαν τρελές. Η φωτό είναι από ένα σμάρι που έπιασα τελευταία σε μιά μυγδαλιά και η άλλη όταν το έβαλα σε μιά 8άρα .

12 comments:

Γιώργος από Χανιά said...

Χρόνια πολλά με υγεία. Περαστικά! Έβρεξε και στην Κρήτη και περιμένουμε να πάει καλά το θυμάρι. Πέρυσι με τον καύσωνα πάθαμε μεγάλη ζημιά. Ελπίζω να μη την πατήσουμε και φέτος!

chaniabee said...

για αυτο σου λεω!!!! κανε πουλακια το φθινοπορο , που να μην σου τρωνε τα πουλακια τις βασιλισσες!!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΛΙΑΣ said...

Χρόνια πολλά και καλά! Μάρκο έχεις δοκιμάσει ποτέ να "ημερέψεις" άγριο μελίσσι;
Κάποιος φίλος μού είπε πως γίνετε έυκολα .
Το έχω δοκιμάσει αλλά δεν άνοιξα ακόμα κυψέλη για να σου πω αποτελέσματα.
Λέει: Τινάζεις όλο το πληθυσμό σε άδεια κυψέλη , χωρίς τροφή , χωρίς κεριά και πάνω σε ένα άδειο πλαίσιο , μέσα στο κλουβάκι της , αφήνεις την μάνα. Σε δέκα μέρες ανοίγεις και βλέπεις τι έγινε . 9 στις 10 έχουν χτίσει και η μάνα γεννάει.
Από πρώτο χέρι θα ξέρω σε 5 ημέρες όταν θα ανοίξω το δικό μου και θα ενημερώσω.

zepos said...

Και δω τα ίδια Μάρκο..
Ξανάβρεξε την Κυριακή του Πάσχα καλά και οι θρίμπι έχει ανοίξει για τα καλά.. Εγώ έλειπα πάνω από μια βδομάδα και δυστυχώς εχθές που τα άνοιξα μου έχουν φύγει από 3 διόροφα, τα μοναδικά, αρκετός πληθυσμός..
Είχα βάλει 3 κυψέλες εκεί κοντά με άχτιστα κεριά και σε μια από αυτές μπήκε ένα μικρό μελισσάκι , δυο χούφτες, έχτισε 3 κεριά στο καπάκι και βρήκα και σκουλήκι 3-4 μερών!!
Βλέπω ρε Μάρκο τα μελίσσια που πιάνεις και με πιάνει μια ζοχάδα!! Όλα ρε συ είναι μεγάλα εκεί στη Πάρο...Εδώ όλα που πιάνω είναι μικρά, 2-3 πλαίσια το πολύ!
Οχι οτι θέλω και άλλα, αλλά είναι το γαμώτο μια που δεν κάνω για συνεννώσεις και τα ρέστα. Τώρα έχω 9 κυψέλες και μου φτάνουν!!

markos aliprantis said...

Παιδιά ευχαριστώ για τις ευχές και λέω επίσης.Πρώτα από όλα υγεία και τα υπόλοιπα μετά.Ζέπο αυτό πο γεννά είναι η παλιά μάνα.Πού να είχα μηχανή πρίν απί 4 χρόνια στον Παρασπόρο έπιασα ένα που τρόμαξα 14 τελάρα κόσμο!!!!!.Ο πονηρός εγώ έτριβα τα χέρια μου και έλεγα ποιός μλκας άφησε να του φύγει τόσο μεγάλο;.Τελικά ήταν δικό μου και ο μλκας εγώ αφού άφησα ένα τετραόροφο να αδειάσει.
@Γιάννη αυτό ίσως το κάνεις όταν έχει μάνα αλλά αρρενοτόκο;
Μεγάλο πρόβλημα και φταίω εγώ γιατί φαίνετε αρχίζω να ξεχνάω μιά και όταν είμαι πηγμένος στην δουλιά δεν τα γράφω στο πρόγραμμα που έχω επειδή είμαι μόνος.Κάποτε βοήθαγε και η κυρά αλλά τώρα την έχει πάρει ο γιός αμισθεί στο πόρτα-πόρτα.

apomel said...

μαρκο περαστικα.
ζοχαδα ο ζεπος?
εγω τη να πω, που ο πατερας μου
με περνει τηλεφωνω καθε λιγο και λεει κιαλλο επιασα...(12) (λημνο)
το φαρδος.
μονο για της μεταφορες τον ειχα .
τι να πω?

bees-spell said...

Στις προβλέψεις σας κ. Μάρκο για τα σμάρια πέσατε μέσα.
Οπότε εύχομαι να είναι το ίδιο και για το θυμάρι.
Περαστικά για το χέρι σας.

Helen e.t. said...

Σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου. Βρήκα κάτι για σένα.
Επικονδυλίτιδα Τέννις και Arnica>

Helen e.t. said...

Διόρθωση για Επικονδυλίτιδα

georgios said...

Μαρκο καλησπερα ελπιζω να μου επιτρεπεις τον ενικο αλλα πιστευω στην διδικτυακη αμεσοτητα που μας φερνει ολους πιο κοντα! Σ ευχαριστω για το σημειωματαριο που εστειλες καθως επισεις για τις πληροφοριες που εχω αποκομισει μεσα απο το blogg σου....το οτι ξεκιναω με 8αρες νομιζω οτι ειναι επιρροη απο την παρο!! η σιτα της βασεις ειναι πολη λεπτη οπως στο παραθυρακι του καπακιου; βαζω διατρητες βασεις κατασκευεις μου.....παιζει κανα ρολο στο να μην ανεβαινουν ζωηφια; μαρκο απο ερωτησεις μεχρι το επομενο πασχα..! καλα να περνας.

markos aliprantis said...

helen e.t ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.Διάβασα προσεκτικά αυτά που γράφεις και θα τα εφαρμόσω σε συνδιασμό με κάτι ασκήσεις που μου υπόδειξε ο φίλος μου ο Παντελής.Εδώ στην Πάρο δεν ξέρω αν έχουμε arnica και πώς την χρησιμοποιείς.Το σίγουρο είναι οτι θέλει ξεκούραση πράγμα από δύσκολο εως ακατόρθωτο αυτή την εποχή.
@georgios κατά την γνώμη μου σε όλα τα πράγματα υπάρχουν τα υπέρ και τα κατά όπως έχω ξαναγράψει.Αυτό οσο αφορά τις 8άρες.Η σίτα πρέπει να μπαίνει για να μήν μπορεί να σταθεί το ακαρι και να πέφτει στο χώμα.Δεν ξέρω αν θα δουλέψει το σύστημά σου γιατί αν στέκονται τα βαρρόα ανάμεσα στις τρύπες που άνοιξες πάλι θα είναι το ίδιο με τον μονοκόματο πάτο.

Helen e.t. said...

Arnica, Ruta, Rustox είναι ομοιοπαθητικά που τα βρίσκεις σε φαρμακείο με ομοιοπαθητικά. και αν δεν έχει στην Πάρο, σίγουρα μπορεί να στα φέρει. είναι αναλγητικά και παυσίπονα που δεν έχουν αντενδείξεις.Arnica υπάχει και σε κρέμα.