Wednesday, March 7, 2007

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ

Ετσι θα έπρεπε να άρχιζε κανονικά το παρακάτω γράψιμό μου σαν παραμύθι.Δεν έχω ξαναζήσει τέτοια εμπειρία.Οπως ξανάγραψα αποφάσισα μόλις πληρώθηκα να κάνω ένα ταξίδι με την σύζηγό μου μόνοι μας χωρίς τα παιδιά (δεν θα μπορούσε να γινότανε διαφορετικά λόγο σχολείου).Ο φίλος μου ο Παντελής(από Χανιά) στο τηλέφωνο συνέχεια μου έλεγε-έχω ένα βαρέλι καλό κρασί και περιμένω να το πιούμε παρέα-έτσι αποφάσισα για να ξελαμπικάρω να πάρω το παπόρο και να ανέβω Πειραιά και από εκεί για Χανιά.Με τον Παντελή μιλούσαμε στο τηλέφωνο και στο διαδίκτυο γιατί άλλο μα φυσικά για τις μέλισσες.Ελα όμως που δεν γνωριζόμαστε φατσικά;Μόλις έφτασε το βαπόρι στα Χανιά ντρίν το κινητό για να συναντηθούμε (ο τρελός ξύπνησε 5 και μισή για να έρθει να με παραλάβει)Παιδιά ήταν τέτοια η φιλοξενία του και όλης της οικογένειάς του που με έκανε να αισθάνομαι οτι γνωριζόμαστε από πολλά χρόνια πριν.Το πρόγραμμα δεν θα μπορούσε να μήν συμπεριλαμβάνει και τις μέλισσες.Επίσκεψη στο μελισσοκομείο του και ένας έλεγχος με τροφοδοσία και ναααά είδα κάτι τροφοδότες που δεν τους είχα ξαναδεί τροφοδότες καπακιού.Στην συνέχεια το πρόγραμμα είχε επίσκεψη στα μαγαζιά με μελισσοκομικά είδη καφέ ξενάγηση στα ωραία Χανιά και όχι μόνο και φυσικά κρασί φαί και ανέβασμα της χοληστερίνης από τους ανεπανάληπτους μεζέδες που έφτιαχνε η γυναίκα του.Μέχρι και σε Κρητικά ριζίτικα μας πήγαν και μείναμε με το στόμα ανοιχτό από την ομορφιά και την απίθανη φιλοξενία του Παντελή.Ενα μόνο ευχαριστώ στον φίλο μου και τώρα κολητό δεν είναι τίποτα.Πάντως μου είπε ότι θα έρθει και αυτός στο νησί μου για να δεί και τους Κυκλαδίτες.Αν στην παρέα κατάφερνε να ερχόταν και ο Σπύρος δεν σας λέω τίποτα.Θα γινόταν χαμός.Και πάλι φίλε Παντελή ευχαριστώ!!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

φίλε μου Μάρκο εμείς ευχαριστούμε για την τιμή που μας κάνατε! Θα τα ξαναπούμε σύντομα. Παντελης από Χανια

BeeHappy said...

Τη επόμενη φορά θα γίνει στουκ.