Sunday, March 2, 2008

Είμαστε ακάλυπτοι

Τελικά φαίνετε οτι είμαστε ακάλυπτοι νομικά και εξηγούμαι.Χτές το πρωΐ παιρνει τηλέφωνο ένας καινούργιος γείτονας που αγόρασε ενα σπίτι στην γειτονιά και σε απόσταση 150μ από τις μέλισσές μου και μου ζήτά να πάρω τα μελίσσια γιατί του λερώνουν τα 5-6 αυτοκίνητα που έχει και το σπίτι.Του εξηγώ οτι το φαινόμενο είναι προσωρινό και σε λίγο καιρό θα σταματήσει να είναι τόσο έντονο.Στην γειτονιά είναι ο μόνος που ενόχλησαν τα μελισσάκια μου.Κανείς άλλος δεν ενοχλήθηκε μέχρι στιγμής από 10 σπίτια που είναι και πιό κοντά από αυτόν.Ξέροντας οτι ο νόμος λέει (και αφού δεν έχει αλλάξει) 50 μ από σπίτι του λέω και εγώ κάνε ότι θές τα μελίσσια δεν τα παίρνω.Το μεσημέρι είχα κλείσει ραντεβού με φίλο μου δικηγόρο να του φτιάξω το τηλ.κέντρο που έχει στο σπίτι του και του αναφέρω το περιστατικό.Η απάντηση του με έκανε να τρελαθώ και να λέω τί γίνεται ρε σε τί κράτος ζούμε; Μπορεί αν καταθέσει αγωγή να την κερδίσει και μάλιστα να αξιώσει αποζημίωση για την ζημιά που του έγινε στο σπίτι και στα αυτοκίνητά του.Είχε -μου είπε-αναλάβει μιά ίδια περίπτωση στο παρελθόν (πρίν 10 χρόνια)και την κέρδισε.Δηλαδή και πήρε τα μελίσσια του ο μελισσοκόμος και πλήρωσε.Μάλιστα μου είπε και κάτι δικηγορίστηκα που δεν τα κατάλαβα περί αστικού δικαίου κάτι τέτοιο τέλος πάντων.Τά έχω πάρει κατακρανιακώς και δεν ξέρω τί να κάνω.Υπ΄όψιν οτι τα περισσότερα μελίσσια στο σπίτι τα έχω για παραγωγή βασιλισσών και βασ.πολτού.

10 comments:

chaniabee said...

Ο μελισσοκομικός σας σύλλογος ή ο συνεταιρισμός σας δεν έχει νομικό σύμβουλο για περισσότερες πληροφορίες? Νομίζω ότι είναι ένα θέμα που μας απασχολεί όλους !!! Βέβαια είναι και άλλοι μελισσόκηποι εκεί τριγύρω, από ότι μου είπες!! Αν ο άνθρωπος βέβαια είναι κολλημένος θα έχεις τρεξίματα και στενοχώριες για ένα βλακα!! Ο δικηγόρος όμως που σου τα είπε αυτά , μήπως τότε δεν ήταν σε ισχύ αυτός ο νόμος περί 50 μέτρων???? Είναι και αυτό! Κράτα μας ενήμερους !!!

zepos said...

Τι διάολο κάνουν και λερώνουν ρε συ Μάρκο; Τόσο πολύ πια που ενοχλούν τον κόπανο.. Νάλεγε ότι τα φοβάται, οτι έχει αλεργία κλπ το καταλαβαίνω αλλά να φοβάται οτι λερώνουν;
Περιστέρια είναι;
Αυτά είναι από τα κακά του τουρισμού.. Πάει ο άλλος και χτίζει στην κορφή του βουνού που πριν ήθελες 2 ώρες πορεία να ανέβεις .. και σου λέει μετά .. με ενοχλείς..
Να το αναποδογυρίσουμε και να πούμε:
Ουδέν καλόν αμιγές κακού!

ΤΡΙΚΑΛΙΝΟΣ said...

Μάρκο για ρώτησε αυτόν τον δικηγόρο,σε ποιό νόμο βασίσθηκε το δικαστήριο και τον δικαίωσε?Υπάρχει μήπως και άλλος νόμος για την Μελισσοκομεία και δεν τον ξέρουμε?
Και κάτι άλλο.Ψάξε λίγο και για την νομιμότητα του σπιτιού του.

Anonymous said...

Οπως γράφω και στην ανάρτηση στην Ελλάδα υπάρχουν νόμοι που αναιρεί ο ένας τον άλλο.
@ Παντελή όπως ξέρεις είμαι αντιπρόεδρος στο Σύλογό μας που δεν είναι μικρός αλλά ούτε και μεγάλος για να διαθέτει νομικό σύμβουλο.Είναι γεγονός οτι λερώνουν οι μέλισσες αλλά δεν μπορώ να τους βάλω pampers.
@Τρικαλινέ νομίζω οτι μου είπε για κάποιο νόμο περί αστικού δικαίου.

μελονικος said...

Βαρέθηκα να τσακώνουμε με «χομους Αθήναιους» Κάθε ταραμάς που απέκτησε σπίτι στην ύπαιθρο, «νησί ¨η βουνό» θέλει να επιβάλει τους δικούς του νόμους.
Τα μελισσοτόπια έγιναν «ρουμς». Πισίνες, 10 μέτρα από τη θάλασσα. Αι σιχτίρ.!!!

Θεοδόσης Κατσαρός said...

Παντού και πάντα τα ίδια!!!
Παντού θα υπάρχει ενα στραβόξυλο.
Αντε και οι μέλισσες έχουν αφεντικό τα σπουργίτια που δεν έχουν και τον κουτσουλάν?Σε ποιόν θα κάνη αγωγή?
Πές τις και συ Μάρκο να μην πηγαίνουν προς τα κεί .

Anonymous said...

Καλα να εισαι ανησυχος,αλλα ευτυχως οι αγελαδες δεν εχουν φτερα.Σκεψου τι δουλεια θα ειχαν τα δικαστηροα.

glam said...

Ψυχραιμία και μη στενοχωριέσαι άκαιρα!!
Ζήτα από τον δικηγόρο την απόφαση ή τον αριθμό της (και πήγαινε στο δικαστήριο να την πάρεις, αν δεν την έχει, έστω να σου πει πότε δίκασε περίπου την χρονιά και ποιοι οι αντίδικοι, δεν θα είναι δύσκολο να βρεθεί, αν πάρεις και πλήρη αντίγραφο του φακέλου ακόμη καλύτερα), πρέπει να διαβάσουμε το σκεπτικό!!
Μόνο έτσι θα είμαστε σίγουροι τι ακριβώς είχε συμβεί.
(όχι πως δεν έχω εμπιστοσύνη στους δικηγόρους!!!!)
Εντύπωση π.χ. προκαλεί η φράση του "παρόμοια υπόθεση" τι θέλει να πει;; π.χ. ότι και σε εκείνη την υπόθεση η απόσταση ήταν 150μ.;;;

Αναμένουμε......

skyrianbee said...

Είναι για να παίρνεις ανάποδες... τα ίδια και τα ίδια. Δυστύχως δεν γνωρίζω το νομικό καθεστώς τι να πω ψυχραιμία!

manos said...

Aπιστευτο φιλε μου.
Παρε μερικες φωτογραφιες με το λερωμα να δουμε τι λεει ο τυπος και βαλτες εδω .