Friday, September 4, 2009

Δ Ο Ξ Α Σ Τ Ε Τ Ο Υ Σ!!!!!!!!!!!!!!

Πρίν από καιρό άκουγα κάτι κουφά στο ραδιόφωνο της νετ σχετικά με την οικονομική κρίση και τα μέτρα που θα λάβει η Κυβέρνηση.Παίρνω τηλ και λέω συγγεκριμένα στην τηλεφωνήτρια να πεί στον κ.Κουΐκ τί φταίω εγώ που είμαι νομοταγής πολίτης που πληρώνω κανονικά τους φόρους μου κλπ άν κάποιοι από αυτήν και την άλλη Κυβέρνηση έκλεψαν έφαγαν,έφαγαν και τώρα πρέπει να ξαναπληρώσω στο κράτος τα ωραία μου Ευρουλάκια;Από όλους αυτούς ποιός πήγε φυλακή;κανένας,σε ποιόν κατασχέσανε την περιουσία του γιατί την έκανε από το κλέψιμο του κράτους;σε κανέναν.
Όση απάντηση λάβατε εσείς άλλη τόση έλαβα και εγώ.
Σήμερα μου ήρθε και το εκκαθαριστικό της εφορίας που παρά κάτι λίγο μου κράτισαν από την σύνταξη 8000€ και μου ζητάνε άλλα 2182€ ΕΛΕΟΣ ρε κλέφτες
Μάλλον μας έκαναν σιγά-σιγά μαλθακούς και ότι να μας λένε σκύβουμε το κεφάλι και δεν αντιδρά κανένας.
Άντε πάλι Μάρκο πάρε το χάπι της πίεσης για να ηρεμίσεις. Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε δημοκρατική οικογένεια τόσο δημοκρατική πού η χούντα έπαιρνε τον σχωρεμένο τον πατέρα μου κάθε τρείς και λίγο και τον ρήμαζε στο ξύλο μετά μουσικής επειδή ήταν-λέει-ύποπτος κομμουνιστικών ιδεών και γ.γ.του σωματίου οδηγών αυτοκινήτων του Πειραιά.
Είμαι δημοκρατικότατος αλλά όχι διανοητικά καθυστερημένος όπως μας βλέπουν όλοι αυτοί.
Έρχονται τώρα όλοι τους και μου ζητάνε να τους ψηφίσω ρε ΜΑΥΡΟ θα φάτε για να το φχαριστηθεί η ψυχή μου

6 comments:

Exagono said...

Mαρκο μαζι σου.Αντε να κανουμε ενα κομμα μελισσοκομων μπας και δουμε χαιρι.

Μάντης Τειρεσίας said...

Μαζί σου και εγώ σύντροφε.

Σε κρατώ απο το χέρι και με το άλλο δίνω γροθιά σέ όλους τους κερατάδες που έχουν συμφέρον να βγει το ένα ή το άλλο πλαστικό σημαιάκι....

Κάτι πρέπει επιτέλους να σκαρφιστούμε για να αλλάξει επιτέλους η διάθεσή μας....

Φιλικά και συντροφικά....

Δημήτρης said...

Αφού πάμε και ψηφίζουμε τους ίδιους ανίκανους πολιτικούς.
Δοκιμάστηκες ρε αλογοσκούφη, τα γ@...@ς 4 χρόνια γι' αυτό ΟΥΣΤ!!!
Γιαννάκου, πετραλιά, κουλούρηδες, κουρουμπλήδες, καραμανλήδες, παπανδρέηδες κ.λ.π. ΟΥΣΤ!!!

Νέο αίμα, και όχι από πολιτικά τζάκια.

Να βγει και κανένας αγρότης, υδραυλικός. Μας φάγανε οι "μορφωμένοι"!!!!

Anestis Ketsetzidis said...

Μάρκο
κοίτα την αρτηριακή σου πίεση και μην ασχολείσε.
Τους πολιτικούς όλοι τους βρίζουμε,αλλά οι περισσότεροι απο μας θέλουμε το πολιτικό μέσο για να τελειώσουμε μια δουλειά.
Είμαστε φαρισαίοι και οι πολιτικοί το ξέρουν αυτό,και μας εκμεταλεύονται.
Εμεις τη δουλεία μας...

zepos said...

Μάρκο μου.. λυπάμαι..
Δεν σταματάει αυτό το βιολί του δώσε-δώσε...
Γι'αυτό δεν προλαβαίνουν οι περισσότεροι να χαρούν τη ... σύνταξη...
Το τι έδωκα όλο τον χρόνο πέρσυ που έκλεισα τις δουλειές για να δώσω τα χαρτιά, είναι αμέτρητο...
Συνέχεια! Τώρα θα μου πεις, και αυτό ρε Γιώργη εμένα σε τι με ανακουφίζει;
Σε τίποτα Μάρκο.. σε τίποτα! Να βρήκα την ευκαιρία να τους γαμωσταυρίσω πάλι!!

Θεοδόσης Κατσαρός said...

Συγχαρητήρια και απο 'δώ για την επιτυχία της κόρης σου.
Εύχομαι καλές σπουδές!
Καλά τα λέμε Μάρκο αλλά όταν φτάνουμε μπροστά στην κάλπη γιατί χρησιμοποιούμε πάλι το ίδιο χέρι;;