Monday, November 16, 2009

Πρόταση

Όπως ξέρετε όλοι στις 4,5και 6 Δεκέμβρη θα γίνει το 2ο Φεστιβάλ μελιού στον εκθεσιακό χώρο του Ο.Λ.Π στον Πειραιά.
Σήμερα το πρωΐ επικοινώνισα με την διοργανώτρια εταιρία και μου είπε η κοπελιά οτι υπάρχει ένα μόνο καφέ-μπάρ.Προτείνω η συνάντηση των μελισσομπλοκάδων να γίνει εκεί κατά τις 6-8,9 το απόγευμα και μετά ότι ήθελε προκύψει.Με αυτόν τον τρόπο θα δώσουμε την ευκαιρία και σε αυτούς που δουλεύουν την Παρασκευή και μένουν μακρυά να έλθουν μαζί μας.Μόνο Πανελλήνιο σύλλογο μελισσομπλοκάδων δεν θα έχουμε.
Ελάτε να γνωριστούμε και φατσικά.Πάντως εγώ ταμπελάκι που να γράφει Parosbees δεν θα κρατάω χα.χα.χα.
Η πλάκα η μεγάλη θα είναι να έχει εκείνες τις μέρες απαγορευτικό.

23 comments:

chaniabee said...

Αν γίνει Σάββατο βράδυ εγώ και ο Γιάννης ο Καζανης μπορούμε να έρθουμε!!! Είμαστε από μακριά και έτσι δεν μας είναι βολικές όλες οι μέρες!!! Γουστάρω να βρεθούμε όλη η τρελοπαρέα!!

Anestis Ketsetzidis said...

Μάρκο
έκλεισα στον Πειραιά ξενοδοχείο
4-5-6 Δεκεμβρίου.
Και απαγορευτικό να έχει δεν δέχομαι την απουσία σας.

Μάντης Τειρεσίας said...

Εμείς οι και καλά "Αθηναίοι" θα περιμένουμε να σας συναντήσουμε οπουεδήποτε και να συμφωνλησετε οι συμπορευόμενοι μελισσομπλοκάδες που βρίσκεστε εκτός των τοιχώνδε.

Φιλικά και συντροφικά....

Σπύρος Σφήκας said...

Ότι κανονιστεί είμαι μέσα!!!

lingistis said...

Το Σάββατο βολεύει αρκετό κόσμο τελικά...

Υπάρχει και σχετικό θέμα στο φόρουμ:

http://melissologia.great-forum.com/forum-f40/topic-t244.htm

Κώστας Ελευθεριου said...

Το σαββάτο θα έχει τον περισσότερο κόσμο και πιστεύω πως είναι το καλήτερο , αν και πολλοί απο εμάς θα είμαστε εκεί τριήμερο προκειμένου να γνωριστούμε.

Οτι κανονιστεί ο κυρ Κώστας μέσα.

Επόπτης said...

Μάρκο θα είμαι εκεί να έχεις και το τηλέφωνό μου μαζί σου μήπως χαθούμε (χα)
Δηλαδή Σάββατο απόγευμα.Θα προσπαθήσω και τις άλλες μέρες.
Προσωπικά μόνο εσένα γνωρίζω , ελπίζω να γνωρίσω πολλούς εκεί
Τελείωσα τις ελιές .Έβγαλα λίγο λάδι καλά να είμαστε και του χρόνου.

πατεντιάρης said...

Μάρκο, μέσα κι εγώ.

giannis kazanis said...

Μέχρι στιγμής είμαστε 10 και ένας ο Αλέξανδρος 11.
θα είμαστε σε επαφή Μάρκο. Θα σε πάρω τηλέφωνο.
Καληνύχτα.

evangelos naxios said...

καλημερα σε ολους....και οι Μακεδονες ειναι μεσα,καλη ανταμωση!!!

IxNiLaTiS said...

Λοιπόν η γνώμη του Μάρκου είναι η καλύτερη λύση για συνάντηση.
ΘΑ το βάλω και στο δικό μου μπλόγκ ;)

Anestis Ketsetzidis said...

Μάρκο
αν δεν βρούμε χώρο εντός φεστιβάλ,
το ξενοδοχείο Ποσειδών είναι δυό λεπτά απο το φεστιβάλ,και έχει αίθουσα συναντήσεων και καφε μπαρ.
Είναι Χαρ.Τρικούπη 3-5 Αγιος Νικόλαος
τηλ.210-4286651
Όποιος ξέρει κάτι ας μας το παρουσιάσει.

πέρης said...

παιδιά πολύ θα ήθελα να συναντιθούμε και από κοντά 99% θα είμαι εκεί. το τηλ μου 6940817689. αν κανονίσετε για αλλού παρτε με ένα τηλ. αλλοιώς θα σας ... μυριστώ!

İlhami Uyar said...

Dear Markos Aliprantis,I hope you share honey festival conclusion with us,I think ıt will be perfect event among all beekeepers.Best wishes.

melisettas said...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΡΘΩ ΜΑΛΟΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ...

evangelos naxios said...

καλημερα σε ολα τα παιδια,να δειτε το προγραμμα στο site του Σπυρου,Μελισσοκομικες διαδρομες,το Σαββατο εχει ωραια θεματα,Θρασυβουλου,με την ομαδα του,Φανη,Σπυρος,εχουν φοβερες ομηλιες,μετα τις ομηλιες να βρεθουμε..

Επόπτης said...

Μάρκο καλημέρα . Θέλω να μου πείς το μυστικό για τον καιρό ( ημερομήνια , τους γλαρους, τα μεταναστευτικά πουλιά ή τίποτα άλλο;)΄Σχεδόν ένα μήνα πρίν έγραψες την πρόταση για την συνάντηση και στην τελευταία παράγραφο ανάφερες κάτι για τον καιρό.
Ελπίζω να σε διαψεύσει τουλάχιστον το συγκεκριμένο τριήμερο.

evangelos naxios said...

η προταση του Ανεστη την βρησκω ωραια,διαφορετικα δεν θα χωραμε.....θα γινει της ....μελισσοκομιας!!!!

markos aliprantis said...

Παιδιά οι αποφάσεις,κατά την απόψή μου,για μετά την μάζωξη θα παρθούν επί τόπου.
Φάνη έλα μου ντέ δεν έλεγα να κερδίσω το λαχείο(που δεν παίζω);
Πάντως κατά τα γραφόμενα και τα λεγόμενα πρέπει να γίνει χαμός θα είναι πολύς κόσμος.

Corfu bee said...

Συμφωνώ με τον Μάρκο ..όταν βρεθούμε εκεί βλέπουμε ...ελπίζω να είναι και κάποιοι Παρασκευή εκεί γιατί όλους για Σάββατο τους βλέπω ..και θα έχω φύγει το βράδυ

markos aliprantis said...

Κώστα λογικά θα είμαστε μερικοί(ίσως και πολλοί) και την Παρασκευή
σίγουρα θα βρεθούμε.

Corfu bee said...

Ωραία .... λίγο μας τα έχει χαλάσει και ο καιρός σε Ιόνιο και Αιγαίο και τώρα τρέχουμε.

lingistis said...

Χάρηκα πολύ που γνώρισα από κοντά πολλούς από εσάς και ήταν πράγματι στα θετικά του Φεστιβάλ η δυνατότητα που μας δόθηκε να τα πούμε… από την άλλη στεναχωρήθηκα για το συμβάν που αναφέρει ο Μάρκος με τον κ. Α. Παππά μια και έτυχε να είμαι εγώ αυτός που έκανε τις συστάσεις. Ειλικρινά περίμενα μια άλλη στάση από τον επίσης φίλο μου Αποστόλη και η αμηχανία που ένιωσα μου θύμισε την διαφήμιση που λέει «καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς». Αν και μπορώ να «δω» την άποψη του Αποστόλη θα συμφωνήσω με τον Μάρκο. Προσωπικά είμαι υποστηρικτής του ότι η γνώση δεν θωρακίζεται. Ο σκεπτόμενος άνθρωπος πάντα θα ανακαλύπτει νέα πράγματα για την διευκόλυνση του και πολλές φορές νέα πράγματα βγαίνουν στην φόρα εντελώς τυχαία από ανεξάρτητες μεταξύ τους διαδικασίες. Αυτός που σκέπτεται το γενικό καλό μοιράζεται την γνώση του γιατί μόνο έτσι υπάρχει πρόοδος. Τα πράγματα που βλέπω στα ελληνικά blog με έχουν εκπλήξει για την εφευρετικότητα ορισμένων… το ότι αναρτήθηκαν δεν κάνει κανέναν πιο φτωχό σε γνώση… αλλά πιο πλούσιους όλους μας. Μάρκο, φίλε μου, ειλικρινά συγνώμη για το ατυχές περιστατικό.