Wednesday, October 23, 2013

H απάντηση από το ΥΠΑΑΤ

Αφού πέρασαν καμιά 15αριά μέρες από τότε που έστειλα το μήνυμα και αφού τους ενόχλησα άλλες δυό φορές τηλεφωνικά με πήραν τηλέφωνο!!!!! Περίμενα να μου απαντήσουν εγράφως αλλά τελικά φαίνετε οτι είναι δύσκολο και άλλο τα γραπτά!. Με παίρνει ένα πρωΐ λοιπόν κάποια κυρία από το γραφείο του κ.Μελά και μου λέει. -Ο κύριος Χαρακόπουλος που είναι αρμόδιος για μελισσοκομικά θέματα έχει ορίσει τον κ.Αναγνώστου να απαντά σε ότι προβλήματα έχει η μελισσοκομεία. Μου έδωσε και τον αριθμό κλήσης και τον πήρα. Παραλίγο να βρώ και τον μπελά μου που κάλεσα την αστυνομία για να "πιάσει" τον δράστη που ψέκαζε τους φοίνικες και ψοφούσαν οι μέλισσες στην περιοχή. Και εξηγώ:Μου είπε οτι κακώς ενημέρωσα την αστυνομία και οτι έπρεπε να ειδοποιήσω το αρμόδιο τμήμα της Περιφέρειας και του νησιού. Όταν του είπα οτι δεν υπάρχει αρμόδιος γεωπόνος στο νησί αλλά και ήταν απόγευμα που ήταν όλα κλειστά και οτι δεν μπορεί να συνεχίζει να ψεκάζει ο δράστης και την επόμενη μέρα που -υποτίθεται-θα έρθει ο γεωπόνος από την Νάξο.Μου απάντησε οτι έχω δίκιο (αλλά δεν ξέρω που θα το βρώ).Το θέμα δεν είναι αν έχω δίκιο αλλά τί γίνεται από εδώ και μπρός του απάντησα και μου ξαναείπε το ίδιο τροπάριο δλδ να πάρω τλφ το γραφείο Ανάπτυξης κλπ.Για την τιμωρία αυτού που ραντίζει παράνομα είπε οτι είναι αρμοδιότητα!!!!!!! του ΥΠΑΑΤ.Δηλαδή πιάσ'τ'αυγό και κούρευτο. ΆΡΑ είμαστε απροστάτευτοι εδώ στα Νησιά και το κυριότερο τα μαγαζιά εξακολουθούν να πουλάνε δηλητήρια για το σκαθάρι του φοίνικα χωρίς να νοιάζονται για τίποτα,και ήδη άρχισαν πάλι τα πρώτα παράπονα από τους μελισσοκόμους της Πάρου για δηλητηριάσεις ξανά των μελισσιών τους. ΔΗΛΑΔΗ κάνει ο καθένας ότι θέλει χωρίς να νοιάζεται και ΧΩΡΙΣ να έχει κάποια ισχύ καμιά εγκύκλιος του ΥΠΠΑΤ.Σε συνδιασμό μάλιστα και στο κενό του νόμου για τις αποστάσεις των μελισσοκομείων από σπίτια και τους δρόμους δλδ τα 50 και τα 25 μέτρα αντίστοιχα ΕΙΜΑΣΤΕ ακάλυπτοι από όλες τις απόψεις. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ;Μιλώ για τους φορείς και τις αρμόδιες κοινότητες(Μελισσοκομικά-συνδικαλιστικά όργανα και Επιστημονικες κοινότητες ή μήπως μας προωθούν να λύνουμε μόνοι μας τις διαφορές με αυτούς που ραντίζουν;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: