Saturday, July 21, 2007
MITSUBISHI KAI ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ
Τον Οκτώβρη του 2004 πήρα ένα suv Mitsubishi pajero sport.Ωραίο αυτοκίνητο και για την δουλιά ότι πείς.Μέχρι εδώ όλα καλά.Μετά από 2 μήνες στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού είδα πώς έχει φύγει το χρώμα του δέρματος.Πάω στον αντιπρόσωπο της εταιρίας που εκπροσωπεί τον Περίφημο όμιλο ΣΑΡΑΚΑΚΗ στην Πάρο και του δείχνω το πρόβλημμα.Πράγματι μου λέει υπάρχει πρόβλημμα και θα το πούμε στην εταιρία για να μας αλλάξει το δέρμα από την πλάτη του καθίσματος.Τελικά η εταιρία θέλει και φωτο.Βγάζουμε και φωτο την στέλνουμε με e-mail και μετά από κανα μήνα απαντάνε ότι δυστυχώς δεν το αλλάζουν γιατί άκουσον-άκουσον είναι εκτός εγγύησης.Πάει αυτό.Τα Χριστούγεννα ανέβηκα στην Αθήνα για διακοπές και με έφαγαν τα παιδά να πάνε λέει στην κοσμοπολίτικη Αράχοβα για να δούν χιόνια και όχι μόνο.Πήγαμε λοιπόν στην Αράχοβα μας έπιασαν τον κό.ο (μετά λέω τους Παριανούς ότι γδέρνουν τον κόσμο)και στον γυρισμό πατώντας φρένο το αυτοκίνητο σκορτσάριζε.Μέρες που ήταν που να βρείς εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να το δούν.Δέν πειράζει λέω λίγο προσοχή στην ταχύτητα και σιγά-σιγά θα φτάσουμε.Δεν έκανα πρωτοχρονιά στην Αθήνα και κατέβηκα στην Πάρο.Η πρώτη δουλιά που έκανα ήταν να πάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο του Τριαντάφυλλου (από αυτόν το αγόρασα)και να του πω το πρόβλημμα.Ναί μου λέει αφού το πήγε βόλτα έχουν στραβώσει οι δισκόπλακες γιατί το πήγες στα χιόνια και στην κατηφόρα ενώ ήταν ζεστές οι δισκόπλακες έπεσες σε παγωμένα νερά και στράβωσαν(λές και δεν πρέπει να όταν φρενάρεις σε νερά)αλλά μήν στεναχωριέσαι θα πάρουμε την εταιρία να μας στείλει να τις αλλάξουμε.Πράγματι παίρνει τηλέφωνο την καλή μας εταιρεία και η απάντηση τους ήταν για ένα αυτοκίνητο που έκανε τότε 39.700€ να ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΡΝΟ μιά φορά και αν ξαναπαρουσιαστεί το πρόβλημμα τότε τις αλάζουμε.Σας πληροφορώ ότι από τότε και μέχρι σήμερα είμαι κάθε 3-4 μήνες στο συνεργείο και τορνίρουμε τις δισκόπλακες.Τί τηλέφωνα στον Σαρακάκη και στούς υπεύθυμνους(Τόμοβιτς και Μάμαλη) αυτοί και η εταιρία που εκπροσωπούν δεν ιδρώνει το αυτί τους.Ψάνω να βρώ κάποιο Mail της εταιρίας στην Ιαπωνία για να τους θέσω υπ΄όψιν από τι καλή εταιρία εκπροσωπούνται στην Ελλάδα.Πάντως από μένα εδώ στην Πάρο θα έχουν την διαφήμηση που χρειάζεται για να μήν την πατήσει και κανένας άλλος άνθρωπος.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
5 comments:
Καλημέρα Μάρκο..
Κρίμα τόσα λεφτά να δίνεις και να έχεις τέτοια αντιμετώπιση..
Στείλε μήνυμα στα ειδικά για αυτοκίνητο περιοδικά, οχι ένα ..πολλά και να τα κοινοποιείς στον αντιπρόσωπο εδώ, γιατί η σελίδα της Ιαπωνίας είναι στα γιαπωνέζικα ρε γμτ!!
Σε αυτή τη διεύθυνση:
"http://www.mitsubishi-motors-euro.com/contact">www.mitsubishi-motors-euro.com,
είναι η σελίδα για την Ευρώπη που έχει αρκετά e-mails για τους πελάτες. Για δοκίμασε και εκεί..
Πάντως πρέπει να εξετάσεις την περίπτωση να αγοράσεις ένα φορτηγό ΙΧ και να βγάλεις πινακίδες αγροτικού ή μελισσοκομικού..
Αρκεί να δείξεις την δήλωσή σου η οποία πρέπει να έχει λίγες δεκάδες ή εκατοντάδες ευρω έσοδα από αγροτικά προϊόντα
www.mitsubishi-motors-euro.com
Ξανά!
Στο υπουργείο εμπορίου υπάρχει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Απευθύνσου εκεί, όλα εγγράφως, όχι στο μιλητό, και πιστεύω ότι θα σου δώσουν λύση. Όταν λέω απευθύνσου, εννοώ να κάνεις καταγγελία.
Δες και εδώ...
http://www.ekpizo.gr/simvoulesDetails.php?id=13
«... περισσότερο εντύπωση μου έκανε το πρόβλημα στις δισκόπλακες απ' ότι η (αναμενόμενη ?!?) αντίδραση της αντιπροσωπείας...»
«...θεωρώ ότι δεν θα υπάρξει ουσιαστική ανταπόκριση από το εξωτερικό (προσωπική εκτίμηση, πάντα). Με τους τοπικούς φορείς ίσως έχεις περισσότερες ελπίδες αν όμως το "κυνηγήσεις" το θέμα...»
(σ.σ. περίληψη από το προηγούμενο μήνυμα...)
Post a Comment